تیم امید آرشیو خبر ها
پیش به سوی دوگانه !

پیش به سوی دوگانه !

تیم زیر 19 سال یوونتوس، تنها 1 بازی با بردن اولین اسکودتو از سال 2006 فاصله دارد. بعد از پیروزی 1‐0 برابر تورینو در روز چهارشنبه، آنها به فینال رسیدند تا شنبه مقابل رم قرار بگیرند.

 

مردان جوان فابیو گروسو در کل نیمه ی اول تیم برتر میدان بودند و می توانستند همان دقیقه ی 14 پیش بیفتند، نیکولو پوتسبن در موقعیتی ایده آل ضربه ی سرش را چند اینچ بالاتر از تیرک دروازه به بیرون زد. دقیقه ی 26، این مهاجم از فرصتش استفاده کرد و وارد محوطه شد و از یک توپ مرده استفاده کرد تا آندره زاکانیو دروازبان تیم همشهری را مغلوب کند.

 

 

 

بیانکونری همچنان کنترل بازی را در دست داشت و در پایان نیمه ی اول سزاورانه، پیروز به رختکن رفت. علی رغم کاهش سرعت بازی در نیمه ی دوم، یووه باز هم در نیمه ی دوم در چند صحنه تیم حریف را تهدید کرد، دفاع راست اسپانیایی تیم پل لیرولا زاکانیو را مجبور به واکنش کرد و در دقایق 67 و 73 هم شوت های این پسر آینده دار با فاصله ی کم از کنار دروازه بیرون رفت.

 

بعد از آن بود که تورینو به سرعت در پی تساوی برآمد و اما دروازبان یوونتوس امیل ائودرو در برابر شوت های ادرا و ترائورو مقاومت کرد و در رقایق اضافی شوتی را از فاصله ی بسیار کم دریافت کرد.

 

نیکولو پوتسبن ، زننده ی تک گل بازی 

 

این پیروزی باعث شد که شاگردان گروسو سومین فینالشان را در فصلی فراموش نکردنی بازی کنند. آنها امیدوارند که با پیروزی برابر رم، دومین جام را بعد از ویارجو به خانه بیاورند.

 

آخرین باری که یوونتوس موفق به فتح لیگ شده بود، کلودیو مارکیزیو کاپیتان این تیم بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: